X
تبلیغات
رایتل
دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

  

 

 

 

طبق نتایج حاصل از بررسی‌های جدید شرکت تحقیقاتی RBC/IQ ChangeWave روی 200 کاربری که صاحب گوشی iPhone 3GS بودند، 99 درصد این افراد از گوشی خود احساس رضایت می‌کردند و 82 درصد آن‌ها اعلام کردند که از این گوشی "بسیار راضی" هستند. 

 


نتایج این تحقیق که نخستین بار در سایت Apple Insider منتشر شد، نشان می‌دهد که کاربران در عین اینکه علاقه فراوانی به این گوشی دارند، از شرکت AT&T که وظیفه عرضه این محصول را در آمریکا دارد چندان راضی نیستند. شرکت AT&T به هنگام فروش مدل‌های مختلف آیفون، کاربران را مجبور به انعقاد قرارداد ویژه‌ای می‌کند که به‌ازای آن افراد در قبال استفاده از خدمات مخابراتی نه‌چندان باکیفیت، باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنند. 


کارشناسان در این تحقیق دریافتند که 55 درصد کاربران از شبکه مخابراتی AT&T و خدمات وابسته به آن برای گوشی آیفون راضی نیستند. در این میان، 41 درصد اظهار داشتند که عمر باتری iPhone 3GS بسیار کوتاه است و 8 درصد نیز خاطرنشان کردند که بخش فناوری اطلاعات در سازمان و محل کار آن‌ها از این گوشی پشتیبانی نمی‌کند. 


گفته می‌شود که گوشی 3GS از دو مدل قبلی آیفون بهتر است و 73 درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق بر این مسئله تاکید کردند.  


 

منبع: http://www.pcworld.com  

 

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo