:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

لس‌آنجلس به‌دنبال جایگزینی برنامه‌های رایانه‌یی با خدمات گوگل

 گوگل 

 

 

 

 

شهر لس‌آنجلس آمریکا در صورت موافقت شورای این شهر قصد دارد حفاظت و نگه‌داری اطلاعات داخلی و سوابق عمومی این شهر را به غول اینترنتی گوگل بسپارد.  

 

 شهر لس‌آنجلس که از سیستم رایانه‌یی کند و قدیمی به خشم آمده در حال بررسی طرحی برای جایگزینی ایمیل و نرم‌افزار نگه‌داری سوابق با سرویسی است که از سوی گوگل فراهم می‌شود. این اقدام به گوگل امکان می‌دهد سوابق حساسی را که از سوی پلیس و سایر سازمان‌های این شهر ارسال می‌شوند نگهداری کند.  

بر اساس گزارش ارایه شده به کمیته شورای شهر لس‌آنجلس که این قرارداد 7.25 میلیون دلاری پیشنهاد شده را بررسی خواهد کرد، مسوولیت حفاظت از داده‌های داخلی و پرونده‌های عمومی این شهر به گوگل داده می‌شود. اداره پلیس لس‌آنجلس توانایی گوگل برای نگه‌داری از اطلاعات حساس دستگیرشدگان را زیر سوال برده است.  

به گفته یکی از مقامات گوگل، واشنگتن دی سی تنها شهر بزرگی است که از برنامه‌های ایمیل و آفیس گوگل استفاده می‌کند اما شهرهای دیگر در حال بررسی روی آوردن به خدمات این شرکت هستند. برنامه‌ها و اطلاعات در سرورهای گوگل قرار خواهند گرفت و از طریق اتصالات اینترنتی مطمئن قابل دسترس خواهند بود.  

این سیستم که به رایانش ابری معروف است نیاز این شهر برای ذخیره برنامه‌ها یا اطلاعات برروی رایانه‌های داخلی را برطرف می‌کند.  

 

منبع: ایسنا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد