:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

Chrome سریع‌ترین مرورگر اینترنتی جهان شناخته شد

                                                     google chrome 

 

 

 

زمانی که موزیلا حدود دو هفته قبل نسخه جدید فایرفاکس را عرضه کرد، توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار خاطرنشان کردند که کاربران مرورگر سریع‌تری را در اختیار خواهند داشت و این در حالی است که طی بررسی‌های کنونی مشخص شد Firefox 3.5 صفحات اینترنتی مشابه را نسبت به مرورگرهای IE مایکروسافت و Safari اپل با سرعت بیشتری باز می‌کند. با این وجود، کارشناسان اعلام کرده‌اند که سرعت باز شدن این صفحات در مرورگر Chrome گوگل همچنان دودهم ثانیه از فایرفاکس بیشتر است. 

 

 

 

از بین 8 سایت مورد بررسی، مرورگر Chrome پنج سایت را سریع‌تر از دیگر مرورگرها باز کرده است و میانگین باز شدن هر صفحه اینترنتی در آن 699/1 ثانیه اعلام شده است. در این میان، Firefox 3.5 با تفاوتی اندک در حال رقابت با Chrome بوده و میانگین باز شدن هر یک از صفحات اینترنتی توسط آن 762/1 ثانیه اعلام شده است. در مطالعاتی که پیش‌تر انجام شده بود، Firefox 3.0.7 در بین چهار مرورگر مورد بررسی رتبه چهارم را از آن خود کرده بود. 

 

 

مرورگرهای Internet Explorer 8 و Safari 4 در جریان سرعت باز کردن صفحات اینترنتی در شرایط مشابهی به‌سر می‌برند و میانگین سرعت باز شدن هر یک از صفحات اینترنتی توسط آن‌ها 833/1 و 946/1 ثانیه است. در این جریان مرورگر Opera 10 Beta در رتبه آخر ایستاده است و میانگین زمان باز شدن هر صفحه اینترنتی در آن از نزدیکترین رقیب حدود نیم ثانیه بیشتر است. 


 

منبع: همکاران سیستم 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد