:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

برنامه‌نویسی Windows 7 به اتمام رسید

برنامه‌نویسی Windows 7 به اتمام رسید 

 

 

 

مایکروسافت سرانجام برنامه‌نویسی سیستم‌های عامل Windows 7 و Windows Server 2008 R2 را به اتمام رساند و طبق برنامه، هر دو محصول را به کارخانه‌های تولید رایانه ارسال کرد. 

 



این شرکت با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که چگونه گروه‌های مختلف کاربران بر اساس موقعیت و وضعیت خود می‌توانند نسخه ارایه شده به کارخانه(RTM) از این سیستم‌های عامل را در تاریخ‌های 4، 7، 16 و 23 آگوست دریافت کنند.

بر اساس این مطلب وبلاگی، شرکای مایکروسافت طی چند روز آینده می‌توانند به نسخه RTM از سیستم‌عامل Windows Server 2008 R2 دسترسی داشته باشند.
"لاین مک‌دونالد"(Iain McDonald) مدیر مرکز Windows Server مایکروسافت طی گفت‌وگویی اعلام کرد، کاربرانی که صاحب قراردادهای سازمانی و مجوزهای چندنسخه‌ای هستند نیز این محصول را از ماه سپتامبر دریافت خواهند کرد و علاوه بر این، دو سیستم‌عامل Windows Server 2008 R2 و Windows 7 به صورت عمومی از تاریخ 22 اکتبر وارد بازار خواهند شد.

سیستم‌های عامل Windows 7 و Windows Server 2008 R2 بر پایه هسته مرکزی و سیستم شبکه‌ای مشابه ساخته شده‌اند، این مسئله به این معنی نخواهد بود که مایکروسافت انتظار داشته باشد که همه کاربران سیستم‌عامل خود را به این دو محصول به‌روز کنند و هردوی آن‌ها را در اختیار بگیرند.

مک‌دونالد در این خصوص توضیح داد، با توجه به برنامه‌ریزی برخی سازمان‌ها ممکن است که این دو سیستم‌عامل به صورت همزمان توسط آن‌ها خریداری و مورد استفاده قرار گیرد، اما اگر این اتفاق هم نیافتد، مایکروسافت باز هم دچار نگرانی نخواهد شد.  


 

منبع: همکاران سیستم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد