X
تبلیغات
رایتل
یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ

 بینگ 

 

 

 

سایت جست‌وجوی جدید مایکروسافت با وجود رونق محسوس در ماه اول فعالیتش با فاصله پس از گوگل و یاهو در مکان سوم قرار دارد.   

 

بر اساس ارزیابی کام اسکار، سایت جدید بینگ 8.4 درصد از بازار جست‌وجوی اینترنت آمریکا در ماه ژوئن را به‌دست آورد که نسبت به 8 درصد در ماه می افزایش یافته است.  

به نظر می‌رسد پیشرفت اندک مایکروسافت به بهای افت یاهو بوده است زیرا سهم گوگل 65 درصد ماند اما سهم یاهو در ماه ژوئن به 19.6 درصد کاهش یافت.  

برتری گوگل به معنی سهم بزرگ‌تری از درآمد تبلیغات اینترنت است که تبلیغ‌های متنی کوچکی هستند که در کنار نتایج جست‌وجو ظاهر می‌شوند.  

مایکروسافت سالها در تلاش بوده تا با استفاده از سرویس جست‌وجوی قبلی لایو سرچ و همچنین خرید یاهو در عرصه رقابت با گوگل همگام شود و عرضه بینگ تلاش جدید این شرکت نرم‌افزاری برای حضور بهتر در عرصه جست‌وجو نسبت به رقیبان خود است. نتایج ماه ژوئن مورد استقبال تحلیلگرانی قرار گرفت که پیش‌بینی کردند سهم بینگ به 10 تا 11 درصد برسد.  

مدیران مایکروسافت اعلام کردند انتظار تغییر فوری در سهم جست‌وجوی بینگ را ندارند اما ارزیابی کام اسکار بسیار پایین‌تر از گزارش‌های منتشره در اوایل ماه ژوئن بود که سهم مایکروسافت را بالای 10 درصد نشان می‌دادند.  

 

منبع: ایسنا 

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo