:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

رقیب جدید آیفون روانه بازار شد

 MyTouch 3G  

 

 

 

شرکت مخابراتی T-Mobile دومین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را با نام MyTouch 3G وارد بازار کرد تا دور جدید رقابت‌ها را با آیفون آغاز کند.  

 



به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران به نقل از اسلش‌فون، این شرکت اعلام کرد که سیستم داخلی گوشی جدید MyTouch 3G با گوشی Google Ion یا HTC Magic که ماه گذشته وارد بازار شد، یکسان است.  


این گوشی هوشمند دومین محصول ارایه شده در شبکه مخابراتی T-Mobile محسوب می‌شود به سیستم‌عامل اندروید گوگل مجهز شده است.  


نخستین گوشی این شرکت مخابراتی با این سیستم‌عامل G1 نام داشت که پاییز گذشته وارد بازار شد و تاکنون یک میلیون عدد از آن به فروش رسیده است. با توجه به اینکه گوشی هوشمند آیفون هم‌اکنون از طریق شرکت مخابراتی AT&T وارد بازار می‌شود، شرکت T-Mobile قصد دارد دور تازه‌ای از رقابت‌ها را با آیفون و AT&T آغاز کند.  


گوشی MyTouch که کمی باریک‌تر از G1 است، شامل نمایشگر لمسی 2/3 اینچی می‌شود و قابلیت پشتیبانی از نسل سوم خدمات مخابراتی و ارتباطی(3G) و شبکه بی‌سیم Wi-Fi برای آن درنظر گرفته شده است. 

 

 روی این گوشی بسیاری از ابزارها و سرویس‌های گوگل به صورت پیش‌فرض ارایه شدند و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Android Market، از طریق این گوشی کلیه ابزارها و برنامه‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند. هم‌اکنون بیش از 5 هزار برنامه مختلف روی این فروشگاه اینترنتی عرضه شده است.  

 

منبع: شبکه فن آوری اطلاعات ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

نوین بنر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
قابل توجه تمامیه مدیران فروشگاه ها و سایت ها و وبلاگها

اگر میخواهید به صورت کاملا رایگان با صدها سایت و وبلاگ تبادل بنر و لینک کنید به صورت یکجا و یک شبه افزایش بازدید چشمگیر داشت باشید به نوین بنر بپیوندید
افزایش رنکینگ وب سایت شما در موتورهای جستجوگر و افزایش چشمگیر ترافیک و بازدید وب سایت شما ... افزایش نامحدود بازدید کنندگان وب سایت شما ... هر روز هزاران نفر نظارگار شما خواهند بود ...

... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...

شما فقط با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صدها وبلاگ و سایت نمایش داده میشه این سیستم کاملا اریگان است
نحوه کار با سیستم بدین صورت است که شما ابتدا کد بنر راندوم سیستم ما را در جای مناسبی از وب سایت خود قرار میدهید.سپس ادرس بنر و وبلاگ یا سایت خود را برای ما ارسال میکنید بعد هم بنر شما به صورت تصادفی در تمامیه وبسایت های ثبت شده در سیستم نوین بنر نشان داده خواهد شد .سیستم راندوم بنر ما در زمان کوتاه ارسال بازدید کننده های فراوانی را به سایت یا وبلاگ شما تضمین خواهد کرد با این سیستم تبادل بنر میتوانید به بهترین نحو سایت اینترنتی خود را در معرض دید تعداد زیادی بازدیدکننده قرار دهید می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه اقدام به تبلیغات گسترده برای سایت یا وبلاگ خود نمایید.تاکید میکنم این سیستم کاملا رایگان می باشد اگر وب سایت500 بازدید در روز دارید هرچه سریع تر در سیستم راندوم بنر ما عضو شوید تبادل بنر با سیستم نوین بنر همانند تبادل بنر کردن با صدها وبسایت با بازدید بالا است
یک تبادل بنر عالی و منصفانه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای!!!!!


... ***جهت نمایش تبلیغات خود در بزرگترین و معتبرترین سیستم تبلیغات اینترنتی به ادرس زیر مراجعه کنید*** ...
آدرس
http://www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...
... ***نوین بنر محلی برای تجمع وبمسترهای حرفه ای هرچه سریع تر به ما بپیوندید*** ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد