:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

افزایش امیدهای مایکروسافت برای آینده مجموعه نرم‌افزاری Office

مجموعه نرم‌افزاری Office 2010  

 

 

 

"استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) مدیر مرکز Business Division  مایکروسافت تاکید کرد، در فضای کنونی که نرم‌افزارهای رایگان تحت مرورگرهای اینترنتی عرضه می‌شوند، کاربران خانگی و تجاری همچنان حاضر هستند که برای خرید مجموعه نرم‌افزاری Office پول پرداخت کنند. 



مایکروسافت با ارایه نسخه ویژه‌ نرم‌افزارهای Excel، Word، PowerPoint و OneNote مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی در مجموعه نرم‌افزاری Office 2010، از هم‌اکنون برای ورود به این بازار برنامه‌ریزی کرده است. اما "استیفن ایلاپ" طی یک مصاحبه اعلام کرد که هنوز برای نسخه معمولی مجموعه نرم‌افزاری Office امیدهای فراوانی وجود دارد. 



او در این خصوص توضیح داد: «ما قصد نداریم که در محصول جدید خود فقط یک تجربه رایانه‌ای مناسب را برای کاربران به ارمغان بیاوریم، بلکه مجموعه‌ای هماهنگ متشکل از رایانه شخصی، فضای مرورگر اینترنتی، فضای اینترنت، سرویس‌ها و فضای دستگاه‌های دیجیتالی قابل‌حمل را در اختیار کاربر می‌گذاریم. بر این اساس، این بهترین مجموعه‌ای خواهد بود که به واسطه آن کاربران از رایانه شخصی، تلفن‌همراه و مرورگر اینترنتی استفاده می‌کنند». 



او در کنفرانس بین‌المللی شرکای مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت به کاربران امکان خواهد داد تا نحوه کار کردن با این سیستم‌ جدید را بیاموزند. 



مدیر مرکز مدیر مرکز Business Division  در خصوص شرکت گوگل نیز توضیح داد، بیشتر کاربران تجاری همچنان بر این باورند که گوگل تنها یک مرکز جست‌وجوگر اینترنتی است و یا برنامه‌ای نظیر Google Docs را ارایه می‌دهد. 

 

 

منبع: همکاران سیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
دانش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://internetonly.mihanblog.com

لینک شدید دوست عزیز

من رو با عنوان "دنیای اطلاعاتی یک Nerd" لینک کنید

گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ق.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد