:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

سرعت GPRS افزایش می‌یابد

 

 همراه اول

 

 

 

مدیر کل روابط‌عمومی شرکت مخابرات گفت: بهینه‌سازی افزایش سرعت سرویس GPRS همراه اول در دست اقدام است.

داوود زارعیان در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: همراه اول درصدد است سرعت سرویس GPRS را به درجه مناسب و قابل قبولی برساند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی قرار است که سرعت سرویس GPRSتا پایان سال افزایش یابد، ولی قصد داریم در صورت امکان افزایش سرعت GPRS را زودتر از این زمان انجام دهیم.

به گزارش موبنا، پیش از این مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار دولتی اعلام کرده بود سرعت سرویس GPRS با ارتقا به نسل بعد چهار برابر می‌شود.

تعرفه سرویس GPRS در روز به ازای هر کیلو بایت 8/14و در شب و روزهای تعطیل به ازای هر کیلو بایت 4ریال است.

استفاده همراه اول از 8 آنتن «بی‌تی‌اس» تالیا و ایرانسل
معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران از استفاده مشاع همراه اول از 5 سایت BTS اپراتور ایرانی خارجی ام‌تی‌ان – ایرانسل و 3 سایت BTS تالیا خبر داد.

حسن رضوی در گفت‌وگو با موبنا درباره روند اجرای پروژه استفاده مشترک اپراتورهای تلفن همراه از آنتن‌های BTS (سایت شرینگ) اظهار داشت: پروژه سایت شرینگ آغاز به کار کرده است و با توافقات انجام شده سه اپراتور هم‌اکنون از آنتن‌های BTS نصب شده در تهران به صورت مشاع استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا به حال همراه اول موفق به استفاده از 5 آنتن BTS اپراتور ایرانی خارجی ام‌تی‌ان- ایرانسل و سه آنتن تالیا شده است، خاطرنشان کرد: هنوز تعرفه استفاده مشارکتی از آنتن‌های BTS تلفن‌همراه مصوب نشده است، اما شرکت ارتباط مشترک شهر- سایت شرینگ – به زودی این تعرفه‌ها را تصویب خواهد کرد.

رضوی گفت: شرکت سایت شرینگ مجوزهای بسیاری را برای نصب و راه‌اندازی آنتن‌های BTS سه اپراتور اول، دوم و تالیا به صورت مشترک در تهران صادر کرده است.

دریافت شکایات از طریق پیامک
به گفته مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار ایران اقدامات نهایی سامانه دریافت اعتراض‌ها، انتقادها و شکایات مشترکان از طریق پیامک در حال انجام است.

محمد آبایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز سامانه دریافت اعتراضات، انتقادات و شکایات مشترکان از طریق پیامک خریداری شده و اقدامات مورد نیاز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه این کار در معاونت بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار انجام می‌شود، اظهار کرد: این کار در جهت تکریم مشترکان و تسهیل در دریافت انتقادات و شکایات آنها انجام می‌شود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات ارتباطات سیار ایران با بیان این که ارسال شکایات در حال حاضر از دو روش انجام می‌شود، اظهار کرد: کسانی که مشکلی در این زمینه داشته باشند باید با شماره‌ 09990 تماس گرفته یا از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات سیار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام کنند.

 

منبع: itiran

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد