:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

مسابقه‏ی وبلاگ‏نویسی «دفاع مقدس» برگزار می‌شود

 مسابقه وبلاگ نویسی دفاع مقدس 

 

 

فراخوان شرکت در مسابقه‏ی بزرگ وبلاگ‏نویسی با موضوع «دفاع مقدس» در استان کرمان منتشر شد.  

مدیر روابط عمومی اداره‏ی کل حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، گفت: این مسابقه در دو بخش استانی و کشوری و همزمان با هفته‏ بسیج برگزار می‏شود.  

امیر مهدی‏زاده اظهار کرد: نویسندگان وبلاگ می‏توانند بر اساس ضوابط و شرایط تعیین شده به صورت گروهی و یا انفرادی در این مسابقه شرکت کنند.  

وی خاطرنشان کرد: هر شرکت‏کننده می‏تواند حداکثر دو وبلاگ را در مسابقه شرکت دهد و وبلاگ‏ها نیز بایستی تا زمان برگزاری جشنواره فعال باشند.  

مهدی‏زاده تصریح کرد: در بخش کشوری کلیه‏ی افراد از هر نقطه‏ کشور که مطالب وبلاگ آنها به نحوی در ارتباط با دفاع مقدس باشد، می‌توانند در این مسابقه شرکت و در بخش استانی کلیه‏ی وبلاگ‏نویسان استان کرمان می‏توانند در این مسابقه شرکت کنند.  

وی گفت: وبلاگ‏نویسان سایر نقاط کشور در صورت تمایل برای شرکت در مسابقه‏ وبلاگ‏نویسی استان کرمان به شرطی می‏توانند در این مسابقه شرکت نمایند که مطالب وبلاگ آنها در حوزه‏ی دفاع مقدس با موضوع «شهدا و لشکر 41 ثارالله استان کرمان» باشد.  

مهدی‏زاده ادامه داد: کلیه‏ وبلاگ‏هایی که به نحوی در ارتباط با دفاع مقدس هستند و با موضوعات داستان، خاطره، شعر، وصیت‏نامه، دل‏نوشته، زندگی‏نامه، عملیات‏ها، تصاویر، اسناد، نقاشی، گرافیک، فیلم و تحقیقات پژوهشی دفاع مقدس مطلب می‏نویسند، می‏توانند در این مسابقه شرکت کنند.  

وی مهم‏ترین اهداف این مسابقه را رشد و آموزش فرهنگ دفاع مقدس در میان وبلاگ‏نویسان، تشویق وبلاگ‏نویسان به فعالیت در زمینه‏ی دفاع مقدس و معطوف کردن نگاه خوانندگان به وبلاگ‏های دفاع مقدس عنوان کرد.  

مدیر روابط عمومی اداره‏ی کل حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس افزود: حمایت از این گروه وبلاگ‌نویسان، ایجاد پیوند و نزدیک‏تر شدن هر چه بیشتر وبلاگ‏نویسان دفاع مقدس به یکدیگر و شناخت وبلاگ‏نویسان حوزه‏ دفاع مقدس و معرفی آنها از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این مسابقه به هشت نفر برگزیده در بخش کشوری و هشت نفر برگزیده در بخش استانی جوایز ارزنده‏ای اهدا خواهد شد.  

مهدی‏زاده در پایان افزود: این وبلاگ‏ها در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری مورد داوری قرار خواهند گرفت و اعلام نتایج مسابقه و معرفی نفرات برتر نیز در تاریخ پنج آذرماه سال جاری همزمان با آغاز هفته‏ی بسیج صورت می‌گیرد.  

 

منبع: ایسنا

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دانش آموز شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://1daneshamooz.blogsky.com/

فقط استان کرمان ؟ چه بد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد