:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

عرضه شارژ شگفت انگیز به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل

 

 شارژ شگفت انگیز ایرانسل

 

 

 

 با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و از تاریخ20 تیر تا 31 شهریور، طرح تشویقی جدید "شارژ شگفت انگیز" به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه می شود.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه اندازی این طرح تشویقی که برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار می گیرد، کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند از 20 تیر تا 31 شهریور در مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال کنند.



مزیت شارژ این طرح آن است که مشترک می تواند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر در یک دوره زمانی مشخص، با شماره گیری کد دستوری مخصوص آن، بیش از مبلغ شارژ درج شده بر روی کارت مکالمه کرده و یا تعداد بیشتری پیام کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کند. به طور مثال، اگر مشترک اطمینان دارد که در 3 روز آتی، باید تماس های داخل شبکه زیادی برقرار کرده و یا پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کند و یا به دلیل سفر قصد ارسال پیام چند رسانه ای، بیش از حد معمول را دارد، با خرید یک کارت شارژ 20,000 ریالی و شماره گیری کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز، می تواند علاوه بر 20,000 ریال اعتبار خود، از 4000 ریال اعتبار نیز برای تماس داخل شبکه استفاده نماید.



مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل، همچنین می توانند با دریافت رمز 12 رقمی به مبالغ 20،10 ، 50 ، 100 و 200 هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه های پایانه فروش، رمز خریداری شده را از طریق کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز وارد کرده و به ترتیب معادل 11,650 ، 23,301 ، 58,252 ، 116,505 و 233,010 ریال شارژ دریافت کنند. تاریخ انقضاء برای هر بسته افزایشی ایرانسل به ترتیب 3، 5، 10 ، 15 و 20 روز خواهد بود.



براساس این گزارش، ایرانسل آسان ترین راه ممکن را برای فعالسازی شارژ شگفت انگیز در اختیار مشترکین قرار داده است به طوریکه برای فعالسازی، کافیست به جای کد دستوری عادی درج شده روی کارت شارژ، کد مخصوص شارژ شگفت انگیز شماره گیری شود.

برای مثال، مشترکین میتوانند پس از دریافت رمز 12 رقمی برای شارژ 10,000 ریالی، به جای شماره گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت را معادل 10,000 ریال شارژمی کند، همان شماره رمز 12 رقمی را با کد دستوری ویژه #شماره12رقمی*144* شماره گیری نمایند ، تا سیم کارت آنان 12,000 ریال،بدون احتساب 3% مالیات بر ارزش افزوده، شارژ شود. شارژ اضافه شده برای تماس های داخل شبکه ایرانسل است. به این معنا که 10,000 ریال شارژ شامل تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده تنها برای تماس های داخل شبکه می باشد.



اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شارژ شگفت انگیز و همینطور جشنواره تابستان 88 ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قرار گرفته است.

 

 

منبع: http://itiran.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد