:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

پیروزی مالی سامسونگ در فضای بحران اقتصادی

 

 

 

 

شرکت سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده تراشه‌های حافظه در دنیا محسوب می‌شود، به دنبال انتشار نتایج مالی خود برای سه ماه گذشته، اعلام کرد که وضعیت اقتصادی بازارهای جهانی را رو به بهبود می‌بیند. 

 



این شرکت که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است، پیش‌بینی می‌کند که مجموع فروش محصولاتش در سه ماه پیش از پایان ژوئن 2009 بین 31 تریلیون ون(24/46 میلیارد دلار) تا 33 تریلیون ون باشد. این شرکت در مدت مشابه از سال قبل توانسته بود 29/1 تریلیون ون از محصولات خود را به فروش برساند.

سامسونگ که دومین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان نیز محسوب می‌شود، سود عملیاتی خود را برای این دوره زمانی سه ماهه بین 2/2 تا 2/6 تریلیون ون پیش‌بینی می‌کند که این رقم برای مدت مشابه در سال قبل 2/4 تریلیون ون بود.

شرکت سامسونگ فضای سرمایه‌گذاری در صنعت ICT را مثبت ارزیابی می‌کند و اعلام کرده که در آخرین معاملات، ارزش سهام آن با رشد 5/5 درصدی به 634 هزار ون رسیده است. این شرکت در این پیش‌بینی‌ها مجموعه سود خود را برای فروش محصولات مختلف اعلام نکرده است.

مجموع سود خالص سامسونگ در سال گذشته به 5/89 تریلیون دلار رسید که این رقم نسبت به سود 7/92 تریلیون دلاری سال 2007 کاهش 26 درصدی را نشان می‌داد.

 

 

 منبع: همکاران سیستم  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Zohreh سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

Salam Weblog khobi dari Be Site man ham sari bezan
http://www.bestpatogh.com
va mano link kon ba onvan clip mobile

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد