:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

اپل افزایش دما در باتری iPhone 3GS را تایید کرد

 

 

 

 

اپل در بخش پشتیبانی سایت اینترنتی خود مطالبی را در مورد افزایش دما در باتری گوشی‌های iPhone 3G و iPhone 3GS منتشر کرد و توضیح داد، این نخستین باری است که این شرکت به صورت رسمی این خبر را تایید می‌کند. 



در سایت اینترنتی این شرکت اعلام شده که مشکل افزایش دمای باتری iPhone 3GS طی هفته گذشته، چند روز پس از ورود این گوشی به بازار رخ داده است. 


طی چند روز گذشته بسیاری از کاربرانی که گوشی iPhone 3GS را خریداری کردند، اظهار داشتند زمانی که با این گوشی به صورت عادی کار می‌کنند، دمای باتری آن افزایش می‌یابد.  



"ملیسا جی. پرنسان"(Melissa J. Perenson) یکی از گزارشگران سایت خبری PC World نیز در این خصوص توضیح داد که گوشی 16 گیگابایتی iPhone 3GS وی با مشکل مشابه مواجه شده است. بسیاری از سایت‌های خبری آمریکایی نظیر Gizmodo و Engadget از هفته گذشته تاکنون گزارش‌های متعددی را در این زمینه منتشر کرده‌اند و "دیوید کورسی"(David Coursey) از گزارشگران مرکز PC World که از طرفداران پروپا قرص iPhone 3GS نیز محسوب می‌شود، اخباری را در مورد افزایش دمای باتری این گوشی به انتشار رسانده است. برخی دیگر از سایت‌های اینترنتی نیز اخباری را در مورد افزایش دمای بخش پشتی این گوشی در هنگام استفاده متناوب از آن منتشر کرده‌اند. 



شرکت اپل به دنبال تایید اخبار یاد شده، هشداری را در بخش پشتیبانی از محصولات در سایت اینترنتی خود منتشر کرد. در این هشدار آمده است که کاربران نباید گوشی خود را در اتومبیل پارک شده رها کنند. زیرا دمای اتومبیل پارک شده معمولا بین منفی 20 تا مثبت 45 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند که این جریان می‌تواند برای گوشی iPhone 3GS خطرآفرین باشد.

 

 

 

منبع: http://www.pcworld.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد