:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

:: اخبار دنیای وب ::

جدیدترین اخبار IT -مقالات آموزشی

نسخه جدید ویروس کش امنیتیPanda Security

 

 

بنابر اعلام این شرکت، محصولات منتشر شده شامل 4 نرم‌افزار قدرتمند می‌باشند که سبکترین و در عین حال موثرترین برنامه‌های حفاظتی تولید شده در طول حیات تجاری پاندا محسوب می‌شوند. 


تمامی این نرم‌افزارها مجهز به فناوری پیشرفتهCollection Intelligence یا "هوش یکپارچه" هستند که به عقیده کارشناسان امنیت فناوری اطلاعات، اساس روش‌های تامین حفاظت اطلاعات رایانه‌ای در آینده خواهد بود. 



این فناوری با متحد کردن کاربران اینترنت در سرتاسر جهان و فراهم آوردن یک پایگاه سراسری از اطلاعات امنیتی، زمان واکنش به جدیدترین تهدیدهای ویروسی را کاهش و قدرت کشف و پاکسازی برنامه‌های امنیتی نصب شده در رایانه‌های خانگی و شبکه‌های سازمانی را به شدت افزایش می‌دهد.

پاندا ادعا کرده است که عملکرد نرم‌افزارهای 2010 این شرکت نسبت به نسخه 2009 آن تا 80 درصد بهبود یافته تا جایی که میزان استفاده این برنامه ها از RAM یا حافظه موقت سیستم به 8 مگابایت کاهش یافته است.

علاوه بر این، کلیه محصولات جدید پاندا دارای فن آوری امنیتی جدیدی با عنوان USBVaccine می‌باشند که از انتقال خودکار یا اجرای ناگهانی ویروس‌ها از طریق حافظه‌های جانبی، دیسک‌های سخت و یا حافظه‌های با فرمت NTFS جلوگیری می‌کنند.

کلیه نرم‌افزارهای جدید پاندا به نام‌های
- Panda Antivirus for Netbooks
- Panda Antivirus pro 2010
- Panda Internet security 2010
- و
- Panda Global protection 2010 به شکل رایگان و آزمایشی از پایگاه اینترنتی پاندا قابل دانلود می‌باشند.

 

منبع : http://www.itna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد